Alla inlägg den 17 juni 2010

Av KekkeP - 17 juni 2010 10:34


Jag börjar nu närma mig slutet på årets längre semester.

Har haft 5 veckor sedan mitten på maj, på måndag börjar jag jobba igen.


Semestern har varit oerhört välbehövlig och skön.

Jag har mest varit hemma i Rättvik, men även gjort småtrippar till Sthlm & V-ås.


Första två veckorna jobbade jag en del inför Lotta & Sofias bröllop där jag var musikansvarig; flera solister och en körsång som ingångsmarsch.


Sedan har jag kunnat koppla av helt i ca 2 veckor.


Denna vecka har jag börjat förbereda lite inför ett dop på lördag.

Igår var jag dessutom uppe på Stiftsgården och hade ett sångpass med konfirmanderna från S:t Johannes församling i Stockholm.


Men jag har också hunnit koppla av mycket, kollat mycket på fotbolls-VM.


Så nu är jag peppad inför sommaren och sugen på att börja jobba igen.


  

Ovido - Quiz & Flashcards