Alla inlägg den 2 juli 2010

Av KekkeP - 2 juli 2010 11:17


Ja, vi har haft några regniga och gråa dagar.

Men igår kväll kikade solen och värmen fram igen. Underbart!


  


Igår morse spelade jag på morgonbön, därefter satt jag och Nicklas och Anneli och lade schema för höstens helger. Som vanligt blir det 4 helger i rad vid något tillfälle för min del, men det känns bra. En del lediga helger blir det ju också.


Spelade på middagsbön, sen gick jag och Wasa ned i gymmet och tränade.

Vi körde ganska hårt, Wasa visade mig lite nya övningar.


  


Kvällen spenderades hemma, lugnt och skönt.


Idag har jag lite träningsvärk.


Ska snart cykla upp till Stiftsgården.

Är ledig idag, men har ändå några grejer som jag måste fixa.


Ikväll är vi ett gäng som eventuellt ska hitta på något.


Imorgon börjar Musik vid Siljan (MvS), vilket ska bli jättetrevligt.

Jag är värd för de MvS-gäster som bor på Stiftsgården.


  


På söndag kommer alla som ska vara ledare under period 1, på måndag anländer alla sommararbetande ungdomar och på tisdag kommer konfirmanderna.


Så nu blir det fullt ös!

Kul!

Ovido - Quiz & Flashcards