Alla inlägg den 7 december 2009

Av KekkeP - 7 december 2009 21:51


Idag har jag sett till att vara HELT ledig.


Så otroligt skönt!


Bara varit för mig själv.

Tvättat, plockat lite, kollat lite på TV, promenerat...


Det var välbehövligt!

Av KekkeP - 7 december 2009 21:43


Det blev ett rätt tjockt veckoslut.


Har fixat och donat hemma, har fått allting på plats förutom tavlor på väggarna.

Dessutom ska jag fixa gardiner och växter till fönstren.

Annars är allt på plats och det känns jättebra!


Samtidigt har det varit en hel del på jobbet.

I helgen hade vi t.ex förträff för de ungdomar (och deras föräldrar) som ska konfirmeras på Stiftsgården i sommar. Kul!


I torsdags kväll hade vi premiär för något vi kallar dialogcafé.

Ett 20-tal ungdomar och 5 politiker träffades för att fika tillsammans och under avslappnade former diskutera viktiga frågor.

Denna gång avhandlade vi: miljö, fritid, främlingsfientlighet och inflytande.


Igår, söndags, tog jag med mig volontärerna till Missionskyrkan på en julkonsert till förmån för Världens Barn. Gospelkör, solosång, säckpipa, dikter ...

Jättefint och trevligt!

Sen gick vi hem till mig och drack glögg, åt pizza och hängde lite.

Ovido - Quiz & Flashcards