Alla inlägg den 21 december 2009

Av KekkeP - 21 december 2009 17:30


Idag hade jag besök utav familjen Sengulane-Linnman.

Johan, Fidélia och lille Alexander.


  


Vi fikade, pratade och myste.


 


Jag sörjer att familjen snart ska lämna oss och flytta till Örebro.

Men gläds förstås med att de kommer få det väldigt bra där!  

Av KekkeP - 21 december 2009 17:23


Förra veckan blev en blogglös vecka, så här kommer en snabb resumé:


På måndagen var jag ledig och gjorde ingenting särskilt.


På tisdagen jobbade jag.

Mestadels blev det musicerande kring SPF's (pensionärsförbundets) jullunch.

Kompade SPF-kören, lite allsång och sen en sångerska från Falun.


På onsdagen och torsdagen skulle jag ha åkt på personalresa, men blev sjuk.

Så jag stannade hemma och hostade, nös och kräktes. Mindre kul.


På torsdagskvällen samlade jag dock ihop mig, tog ett par alvedon och gick över till Folkmusikens Hus på estelevernas årliga julkonsert. Magnifikt!


Fredag och lördag låg jag bara hemma.


På söndagen (igår) mådde jag lite bättre och fick på kvällen besök utav Anders Karlström och Lovisa Liljekvist, samt Nisse.

Vi spelade carcasonne och hade trevligt.

Ovido - Quiz & Flashcards