Alla inlägg den 10 december 2009

Av KekkeP - 10 december 2009 22:30



Spelade på morgonbön imorse som leddes av Nicklas. Han är bra!


Sen ägnades förmiddagen åt mailsvar, notskrivning och lite inspelningar.


Middagsbönen ledde jag själv.


Efter lunch samlade jag ihop lite papper och åkte hem.

När jag ska sitta och vara kreativ och skriva, så gör jag det bättre hemma.

På kontoret är det alltid nån som kommer in och stör flödet och koncentrationen.


Efter ett par timmars skrivande; dels till Stiftsgårdens hemsida, dels en projektplan för införskaffande av projektor till kapellet, så la jag mig på soffan och kollade på Harry Potter Halvblodsprinsen. 


På kvällen har jag varit hem till min partikollega Kaisa och gått igenom handlingarna inför nästa veckas kommunfullmäktigesammanträde.

Dessutom stämde vi av lite inför lördagens inspirationsdag med Rättviksvänstern.

Det blir trevligt och bra!

Ovido - Quiz & Flashcards