Alla inlägg den 14 januari 2011

Av KekkeP - 14 januari 2011 23:38


Somnade sent (hade svårt att somna) och vaknade tidigt.

Tog en långsam och slö förmiddag.


Cyklade till jobbet. I helgen har vi kurshelg för Svenska Kyrkans Grundkurs.

Kul att återse gänget igen. Det är ett mysigt gäng!


Idag har vi bl.a pratat om Svenska Kyrkan som en del av den världsvida kyrkan, och om Svenska Kyrkans internationella arbete.


På kvällen har min grupp reflekterat lite kring Skytte-boken.


Efter att jag spelat på aftonbönen fick jag skjuts hem utav volontären Zarah, även Karin följde med. De hängde med upp till lägenheten.


Här har vi flummat lite, skrattat mycket och kollat på TV.


Bl.a premiären av serien "Psychoville" på SVT.

Ett fullkomligt sjukt, men mycket underhållande program.


Nu har de åkt hem och jag ska göra mig redo för sängen.

Hoppas det går bättre med insomnandet idag.

Ovido - Quiz & Flashcards