Alla inlägg den 17 januari 2011

Av KekkeP - 17 januari 2011 22:30


Hade tvättstugan på förmiddagen.


Efter lunch gick jag ut och tog en promenad.

Det ihärdiga droppandet från hustaken och den behagliga, plusgradiga luften fick vårkänslorna att svalla upp... men realisten i mig dämpade snabbt min entusiasm, då jag insåg att dagens datum vittnar om att våren ännu är en bit bort.

Men skönt är det i alla fall!


Ikväll har det varit sport på TV för fulla muggar.


Handbolls-VM på TV4, Olsson/Lindgrens grabbar gjorde återigen en fin insats och slog Sydkorea med 30-24 vilket tar dem vidare till nästa omgång.


Idrottsgalan på SVT, med Robin Paulsson som programledare.

Han gjorde ett bra jobb tycker jag - lagom rolig, inte flamsig...

Priserna gick till rätt personer/lag, även om jag faktiskt hellre hade sett Herrstafettlaget än Therese Alshammar som mottagare av Jerring-priset.

Härligt att Stenmark fick Hederspriset!

Ovido - Quiz & Flashcards