Alla inlägg den 11 januari 2011

Av KekkeP - 11 januari 2011 20:21


Idag var jag på Apoteket och köpte måltidsersättningsdryck.

Allévo pulvershake med chokladsmak.

Det fick bli dagens lunch, smakade helt okej och var ganska mättande.


Min tanke är inte att jag ska ersätta alla måltider med den där ersättningen, men då och då kan jag göra det. Huvudsaken är att jag inte ska äta onyttigheter.

Ska också promenera mer och försöka börja träna.


Var också på Team Sportia och införskaffade ett par hantlar.

Nu kan jag kliva direkt upp ur sängen, lägga mig på min yogamatta och göra lite situps och ryggövningar, samt några övningar med hantlarna.

Allt för att göra det så enkelt som möjligt att träna.


Nu får vi se hur det går.


På eftermiddagen var jag hemma hos Julia och fick hälsa på hennes nyinförskaffade kattunge - supersöt liten krabat på 12 veckor.

Efter att vi hade busat lite med henne ett tag gick vi ut och tog en promenad.


Ikväll har jag tagit det lugnt, kollat lite TV och spelat lite playstation.


Nu väntar sängen, det får bli en tidig kväll.

Imorgon börjar jag jobba igen - ska bli himla skönt faktiskt!

Ovido - Quiz & Flashcards