Alla inlägg den 17 november 2009

Av KekkeP - 17 november 2009 22:01



Började dagen med en härlig morgon hemma.

Gick upp vid 6 och åt frukost, kollade nyhetsmorgon och duschade.


Morgonmässa i kapellet tillsammans med prästen Ingemar, några medarbetare och

ett gäng från OAS-rörelsens förtrupp.


Förmiddagen spenderades med lite notskrivning och lite musikalisk instudering. 


Efter middagsbön tillsammans med Anneli och en god lunch gick jag hem.


På eftermiddagen hade jag rep med sångerskan Kerstin Johansson nere på byn.

Vi ska köra ett program vid SPF's (pensionärsförbundets) jullunch i december.


Efter repet gick jag till Fricks, tog en kaffe och läste tidningen.


Sedan var det sammanträde med kommunfullmäktige på kommunhuset.

Jag sitter ju inte med (jag bodde i Hallstahammar vid senaste valet 2006, och

valdes in i fullmäktige där) men är väldigt intresserad så jag satt med som åhörare.

Idag togs verksamhetsmål, långtidsvision och budgetramar för 2010.

Jag var tvungen att lägga band på mig rejält för att inte bryta mot ordningsreglerna

och ge mig in i debatten.

Hoppas verkligen att jag blir invald vid nästa års val! 


Har nyss kommit hem och varvar nu ner med lite thé och TV. Sängen kallar... 


PS. Rättvik Rangers fick förresten oavgjort i dagens tuffa bortamatch mot Bäckseda

Rovers i VM-ligan på Xperteleven.com - bra jobbat, grabbar! DS.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards