Alla inlägg den 23 november 2009

Av KekkeP - 23 november 2009 22:41


Vilken tur att jag bor i Rättvik...


Läste just på SVT Text om det nya rekordet på svensk bostadsmarknad:

I torsdags såldes en 1:a på 22 kvadratmeter (!) på Östermalm i Stockholm.

På prislappen stod det: 3 miljoner kronor, alltså 136.000 kr per kvadratmeter.


Grattis säger vi till den lycklige (?) köparen...


För samma pris kunde han/hon ha fått Vidablick (se här) som såldes i somras.

Av KekkeP - 23 november 2009 22:26


(betyder "en måndag" på portugisiska)


Har egentligen varit ledig idag, men var tvungen att gå in och jobba litegrann.

Behövde reda ut en bokning i januari och försöka ragga lite fler ledare inför helgen då vi ska ha återträff för sommarlägerbarnen här på Stiftsgården.

Det ser lovande ut och kommer bli en rolig helg!


Sen har jag börjat packa litegrann och lagt upp en plan för en del av flyttbestyren.


På eftermiddagen ägnade jag ett par timmar till att förbereda kvällens möte som vi haft med Vänsterpartiet i Rättvik.

Det är jätteroligt! Vi har blivit ett gäng nu och känner en fräsch vänstervind.


När jag kom hem var jag lite sugen på att kolla på film, så jag la mig på soffan och tittade på "Wallander - prästen". Den var helt ok.

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards