Alla inlägg den 18 november 2009

Av KekkeP - 18 november 2009 19:31


Jag fastnade med datorn i sängen igår kväll och kollade olika avsnitt av Debatt 

som jag missat, genom SVT Play's arkiv.

Klockan blev säkert över 01:30 innan jag stängde ner och somnade.


Av ovan beskrivna orsak var jag trött imorse och låg därför och drog mig till 11.


Spelade på middagsbön.


Därefter hade jag fått en beställning på min tonsättning av en text som Eva-Marie

Lindblom skrivit; "Den som följer dig".

Så jag skrev ned den i noter och gjorde en enkel inspelning.

Faxade över noterna till beställaren och skickade inspelningen som mp3 på mailen.

Ibland inser man vad krångligt saker och ting hade varit utan dagens teknik.


På onsdagar har vi MAS (medarbetarsamling) och så även idag.


Sen satt jag i telefonmöte med musikern Thomas i Fjällkyrkan i Sälen och bokade

in musikprogram, dop och vigslar som jag ska avlasta honom med över nyår.


Det märks att det är diverse sjukdomar som turnérar runt bland folk.

På kvällens övning med ungdomskören var det endast två basar som dök upp.

Så vi fick köra individuell övning av basstämmorna.

Just nu jobbar vi främst inför ett julprogram som kören ska framföra 2:a advent.


Nu är jag hemma och väldigt trött.

Ska upp och iväg vid 6-tiden imorrn bitti så jag borde sova tidigt.

Å andra sidan är det fotbollslandskamp på SVT ikväll som lockar, får se hur det blir...

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards